۱۳۸۸ اسفند ۱, شنبه

روز بیست و پنجم:

فصل تازه...عطر نو...

آب از آب هم تکون نمی خوره اگه من همه این 24 سال عمرم را به 24 ساعت تغییر بدم یا اصلا به کسی چه که بخوام 2 را بعلاوه 4 کنم و بشم یه دختر بچه 6 ساله!آره خوبه اواخر 6 سالگی ام و ورود به فصل تغییررنگها و ریزش برگ ها و بوی نو هرچیز حتی آدم ها...به هیج جای دنیا بر نمی خوره که من بشم همون دختر بچه کوچولوی یکی یکدونه تنها!ز اون روزا یه دختر بچه همیشه در انتظار سرویس مدرسه را یادمه با یه عالمه اضطراب از حفظ شعر و آیه الکرسی و مشق های روزانه ...اونروزا من خودم را تو گنده ترین حالت ممکن هم بیشتر از هجده سال نمیدیدم و انگار زمان از اون به بعد متوقف میشد...امشب من 24 ساله ام و زمان بی رحم تر از همیشه میگذره و من تنها کاری که میتونم بکنم اینه که چشم هامو ببندمو و یادم بره که امروز اوایل اسفند سال سیاه 88 بود!نه امشب اوایل پاییز سال یکهزار و سیصد هفتاد و یک هجری شمسی است و من عطر نو همه وسایل آماده شده گوشه اتاقم را برای فردا میشنوم!من امشب به اندازه ی همه ی عظمت این 24 سال گذشته مشتاق دیدنه تخته سیاهم...

۱۱ نظر:

  1. خونه ی نو مبارک
    چرا بی خبر مهاجرت کردی؟
    خونه ی جدیدت هم قشنگه
    به زودی بیشتر به امورات وبلاگ میرسم
    هنوز گیج این سفر دوماهه هستم
    خیلی خوب ازم پذیرایی شده!
    پاینده باشی

    پاسخحذف
  2. به سان رود که در نشیب صخره سر به سنگ می زند رونده باش امید هیچ معجزه نیست زنده باش ...

    سلام و درود ...

    به گمانم کم پیدا شده اید ... نه

    پاسخحذف
  3. سلام..
    درست مثل من.. انگار گاهی بچه ها رویایشان به هم شبیه و بزرگترها خاطراتشان.. 18 سالگی اوج بودن بودن اوج رسیدن.. اوج خواستن..
    به امید روزهایی که این سیاهی از تولدت رخت برکند..

    پاسخحذف
  4. http://daqdeq.parsiblog.com/

    پاسخحذف
  5. http://daqdeq.parsiblog.com/
    سلام این ادرس محمد نویسنده سبز نوشت همون که فیلتر شد این آدرس جدیدشه خواست بهت بدم خودش نتونسته بود واست نظر بذاره .

    پاسخحذف
  6. ...In the memorial of you
    الی چه قشنگ نوشته بودی...گریه مان انداختی...

    پاسخحذف
  7. باس بگم مبارکه؟؟؟ یا آرزوی بهترین ها کنم؟؟؟
    شاد زی...

    پاسخحذف
  8. مهم این نیست که 2 و 4 کنار هم باشند و یا باهم جمع بشن و یا حتی ضرب در هم بشن و خلاصه همه اینا عددی از اعداد عالم ساخته شود،مهم اینه که اینا هرچه هستن و هرچه باشن نشون بدن که ما هنوز آدمیم!
    چه بسیار کسانی که انسان زاده می شوند و حیوان از دنیا می روند.
    شاد و موفق باشی

    پاسخحذف
  9. واقعا آب از آب تكون نمي‌خوره، من دلم مرگ مي‌خواد با كفن اضافه
    تو هم به مرض من دچار شدي نظر سنجي رو مي‌بندي(منظورم پست يالاست) يا دوباره من بلد نيستم كامنت بزارم.

    پاسخحذف
  10. نه نیست ... ببخشید من یه چیزی گم کردم گفتم شاید اینجا باشه ... نه نیست. بریم، شاید پیدا شد بعدآ

    پاسخحذف

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
مطالب مندرج در این صفحه نوشته های شخصی نویسنده "الی" می باشد و درج مطالب چه با ذکر و چه بی ذکر منبع غیر مجاز است...با سپاس...