۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

روز سی و ششم:

الی یکساله میشود...
پارسال وقتی خواستم به همه ی داشته هایم یک مکان مجازی هم اضافه کنم قصد کردم به مناسبت سالگرد این دارایی ٬ جشنی بگیرم ٬ پستی بنویسم ...به خیالم این بود که آنروز آنقدر خواننده منتظر و آنقدر ذوق نویسنده گی قلمبه مانده خواهم داشت که نیاز همه را بر آورده کنم.امروز یک ماهی از تولد این استعداد نهفته و این مکان که یکبار هم از پرشین بلاگ اسباب کشی کرده میگذره نه تنها مشغولیات من را از نوشتنی که ابتدا قصدش رنگی بود و بعدترها زنگی شد دور کرده بلکه از خواننده های پشت در صف کشیده هم خبری نیست اصولا من این طوریم یک نمودار سینوسی نقشه همه زندگی من را از قبل کشیده است که به اوج نرسیده سقوط میکنم دوباره بلند میشوم اما به قله نمی رسم! نیرویی در من از در اوج بودن میترسد دست میکشد بی خیال می شود و سرش را به بازی جدیدی گرم میکند این را نوشتم که دوباره تمرینی کنم اینبار ها می خواهم با نوشتن درمان شوم می گویند نوشتن شفا می دهد٬ شفا برای من آنجایی ست که به اوج برسم و اینبار اما نه تنها...با تو

۱ نظر:

  1. این مشکلات رو سایت (( یک پزشک )) بررسی کرده...حتما بخونش

    پاسخحذف

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
مطالب مندرج در این صفحه نوشته های شخصی نویسنده "الی" می باشد و درج مطالب چه با ذکر و چه بی ذکر منبع غیر مجاز است...با سپاس...