۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

روز سی و پنجم:

لابی با الهه خیال...
حوصله هیچ کاری ندارم ذهنم همش درهرحال بازیست ٬ ذهنم قاتل زمان شده!تنها حوصله دارم یکسری کارهای تکراری بکنم شبیه بافتنی یا حتی کشیدنه جدول توی وورد یا اکسل اما کاری نباشد که نیاز به تحلیل و تمرکزی داشته باشد ماله این روزها هم نیست من الهه خیالم از همان بچه گی ها با خیالم زندگی می کردم و زندگی میساختم بزرگتر که شدم خیال ها زمینی تر شدند اما هنوز هستند کلافه ام می کنند و تمرکزم را میگیرند و این چنین می شود که مثلا نمی توانم شاگرد اول بشوم یا مقاله بنویسم یا حداقل برای کوچکترین شروع و خواسته هایم نتیجه ای به وجود بیارم. از صبح توی ذهنم دارم برایت خط و نشان می کشم و چنین و چنان میکنم که خط قرمزهایت را بدانی شاید هم بدانم! بدترین حالت زمانی است که آدم به خودش مطمئن نباشد و این ناشناخته بودنه خود از همه چیز هولناک تر است باید اول برای خودم خط و نشان بکشم باید به خودم حالی کنم ٬ باید یاد بگیرم مسئولیت خواسته هایم را بپذیرم باید این باید را هم از دایره لغاتم خط بزنم ! خیال امروزم را میکنم لابی با خودم.

۷ نظر:

  1. چرا اینروزها همه اینطوری هستند

    پاسخحذف
  2. من هستم می دانم که هستم چرا نمی دانید که هستم بیایید به من سر بزنید چون من هستم از برای عقده ای نشدن یک دختر نوجواان متفکر که تازه کلی اندیشید تا فقط نگوید می اندیشم پس هستم بیایید خوندمت و از اون چیز هایی که کپی پیست می کنن با تمام بی تخیلی ممکن نیست البته نگاه که می کنم می بینم خیلی خوب شد شایدم کپی پیستش کردم یه گربه ه داشت تو خیابون راه می رفت گربه ی اول که جولوش شاشید جیغ زد داد زدکه نشاش این جا جای شاشیدن نیست دومی همین طور سومی ولومو یکم اورد پایین اخرشم رفت کنار گربه ی چهارم شاشید جامعه که اصلاح نمی شه پس بیایید با هم بشاشیم

    پاسخحذف
  3. چقدر در هم و بر همی... فکرت رو آزاد کن... همین...
    شاد زی...

    پاسخحذف
  4. هدف ها و ارزوهایت را بنویس در یک دفترچه سری .ان وقت از اخر به اول مراحل رسیدن به انها را در دفتر چه ات بنویس...خیلی کمک می کند

    پاسخحذف
  5. باید خیلی چیزها را از لغتنامه مان خط بزنیم یکیش همین باید!

    پاسخحذف
  6. می دانی سخت ترین مسئله برای من کدام است ؟...این که نمی دانم چه می خواهم

    پاسخحذف
  7. vaghan badtrin chize ine ke adam khodesh ro nashnase.....
    movafagh bashi

    پاسخحذف

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
مطالب مندرج در این صفحه نوشته های شخصی نویسنده "الی" می باشد و درج مطالب چه با ذکر و چه بی ذکر منبع غیر مجاز است...با سپاس...