۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

روز بیست و نهم:

...?!Why am I very serious today
داری با خوشحالی و خنده خنده بهم می گی که:تو مجلس نطق طرف شرکت کردیو بقله یه حاجی ام نشستیو...بعد که بهت اعتراض میکنم ! میگی بابا برا کیک و ساندیسش بود!!!
بعد خوبی یا بدیه فرم صورت من اینه که هیچ وقت نمی تونه حالت واقعیش را پنهان کنه...تو تعریف میکنی و میگذری و یادت میره !اما من هنوز یادم نرفته که تو همونی بودی که هررنگی ام که داشتی به رنگارنگی این روزات نبودی!بعد این همه دارم به این فکر میکنم که یا من خیلی سخت گیرم!یا ملت ما انقدر گشنن که علاوه بر بقیه خودشونو به یه کیک و ساندیس می فروشن!!!این قضیه برای اولین بار نیست که من را بهم میریزه ...مدتی میشه که حالم بدجوری از آدمای باد به پرچم دور و برم بهم میخوره!نمیگم برو بمیر!نمیگم زندگیت را غمار کن!فقط میگم انقدر ارزان نباش!اگه یه روزی ام خودتونو فروختین حداقل ارزون نفروشین...یا حداکثر گوسفند نباشین !و مثله یه گله گوسفند هر چی هر کی گفت دنبالش کورکوری راه نیفتین که بعدش اگه یه بساط دیگه پهن شد یادتون بره و برین دنبال آن یکی!آدم باشین.می دانم سخته!!! اما بهت بگم که آدم بودن یعنی : قبل از هر چیز شرافت به خود داشتن.

۸ نظر:

  1. شرافت و کیک و ساندیس ...! با مخ میری توی دیوار انگار ... تا وقتی که سراغ عقل نریم همینه ...

    خیلی طول کشید غیبتت ...

    پاسخحذف
  2. شرافت؟؟؟
    عزت نفس؟!!!!
    کجایی الی جان؟

    پاسخحذف
  3. الی میدونی!
    احساس میکنم دیگه این حرفا داره برامون افسانه میشه
    اینقد این روزا به ما درس بی شرافتی و بی.. دادن ... که

    پاسخحذف
  4. آره عزيزم آدم بودن يعني اگه آب رو روي امام حسين هم بستي دقيقه آخر بياي بگي غلط كردم پاشم وايستي

    پاسخحذف
  5. همان روزی که دست حضرت قابیل
    گشت آلوده به خون حضرت هابیل
    .
    .
    .
    آدمیت مرُده بود
    گرچه آدم زنده بود
    آدمیت مُرده بود

    پاسخحذف
  6. به نظر من:صداقت بهترین چیزه و انسان صادق به همه جا می رسه ولی چه حیف که صداقت گوهریست گم شده در این روزگار

    پاسخحذف
  7. بيا با هم مرور كنيم. الان باكس نظر سنجي پست بالا بستس يا من خنگ به دور از تكنولوژي باز قاطيدم؟

    پاسخحذف
  8. روزی خواهد رسید که ما بشویم همان ایرانی مسلمان دوست داشتنی
    روزی خواهد رسید که این شرافت از دست رفته توسط اقلیت مطلق گرا به اکثریت صلح طلب باز خواهد گشت
    روزی خواهد رسید که تو هم یه سری به ما بزنی

    پاسخحذف

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
مطالب مندرج در این صفحه نوشته های شخصی نویسنده "الی" می باشد و درج مطالب چه با ذکر و چه بی ذکر منبع غیر مجاز است...با سپاس...